<center>Siz Kitapları Sadece Okuyor musunuz? :)</center>-Fiskos Arası...

15 Şubat 2012

Siz Kitapları Sadece Okuyor musunuz? :)

Hayal gücünün ucu bucağı yok gerçekten. Bloglarda, orada burada gezinirken gördüğüm bazı şeylere "Haydi canım, bu nasıl aklına gelir bir insanın?" diye şaşıp kalıyorum. Kitap çanta da uzun bir zaman önce bir yerlerde rastladığım, bir gün elbet yaparım diye DIY Klasörüme eklediğim projelerden biriydi. Son zamanlarda Hollywood starlarının elinde dolaşmaya başlayınca, bir post yapmak gerek en azından dedim.



Özellikle bu sonuncuya bayıldım!

Bir de notebook çantası olarak yapılmış olanları var. Ortalama 60 TL'ye bulabilirsiniz.




BURADA bir çeşit kitap çanta yapılışı anlatılıyor, belki birileriniz benden önce davranır ;)

4 yorum:

  1. Hep aklımda olan bir proje. En kısa sürede yapmak istiyorum,çok hoş duruyorlar, umarım çanta gibi kullananlar aynı zamanda okuyanlardır :)

    YanıtlaSil
  2. Yaparsan ve yayınlarsan zaten göreceğim demektir ;)

    YanıtlaSil
  3. sıradışı ve şık,çok beğendim :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil