<center>Oscar Ödül Töreni 2012; Kırmızı Halı</center>-Fiskos Arası...

27 Şubat 2012

Oscar Ödül Töreni 2012; Kırmızı Halı

İlk Kırmızı Halı postumu hazırladım, heyecanlıyım. Modadan çok anlamam, bu nedenle detayların güzelliğini/çirkinliğini pek fark etmeden gözüme hoş ve kötü gelenlere yorum yapacağım. Ona göre :)



Dünyanın en karizmatik kadını, Angelina Jolie ve çok güzel olmamasına rağmen öyleymiş gibi görünebilen Gwyneth Paltrow ile başlayalım. 

Angelina Jolie'nin kıyafetini ilk defa bacaklardan yukarı doğru çıkan bir kamera sayesinde görürken, spiker "Bu kadın kırmızı halı için yaratılmış" diyordu. Doğru değil mi? Bu kıyafeti başka biri giyse içinde boğulur gider. Sağ bacağı için geceden beri epey geyik yapılmış. Genelde yırtmaç dekoltesini tercih ediyor, ama bu kadar gösterme meraklısı olmamıştı hiç. Yine de taparım, o ayrı.
Gwyneth Paltrow'un kıyafeti en sevdiğim  kıyafet oldu sanırım. Nicole Kidman'ın yokluğunda kendisine sarılıverdim. Böyle uzun ince, zarif ve sade kıyafetleri seviyorum. Üzerindeki pelerin tarzı parça da çok değişik ve hoş olmuş. 

Cameron Diaz, ah canım benim. Neşeli tavırlarınla sahnede herkesin içini ısıttın ama kıyafetin niye bu kadar sıradan bebeğim? Gwyneth Paltrow ile birlikte hazırlanmışsınız üstelik geceye. Daha iyi hallerini bildiğim için, bu sefer beğenmedim.
Emma Stone; bu kadını hep overrated bulmuşumdur. Epey beğenenler olmuş ama bence o koca fiyonk hiç taşıyabileceği bir detay değil. Fiyonk aşağıdaki gibi taşınır, sen hiç bulaşma yavrum. 

Jennifer Lopez; tam vücuduna göre bir kıyafet. Muhteşem. Ama zaten bütün hatları belliyken bir de memelerini açmasını fazla buldum. 
Michelle Williams; sen nasıl tatlı bir kadınsın? Rahmetli Heath Ledger'ın eski eşi ve çocuğunun anası olmandan dolayı bir sempatim ve kredin var zaten ama elbisene bayıldım. Tarzına, tenine çok yakışmış. Minik fiyonk konusunda kararsızım, olmasaymış daha iyi olmurmuş gibi geliyor. Yine de benim için gecenin ilk 3'ündesin. 

Bridesmaids Hatunları geldi hanıııım! Bir eksikle hepsini toplayıverdim aynı kareye. Fimli izlemeyen varsa ilk işi izlemek olsun. Geçen yıl izlediğim en eğlenceli filmdi, şiddetle tavsiye ediyorum. 
Kristen Wiig; filmin hem senaristi hem de başrol oyuncusu. Kıyafetin rengi beni sıkıntıdan öldürdü. Modeline bir şey demiyorum, başka bir renkle nefis görünebilirdin. Oyunculuğunun hatırına susma hakkımı kullanıyorum.
Maya Rodolph; kıyafetin sığabilmek ve böyle görünebilmek adına, içine neler giydiğinden bahsetti kırmızı halıda. Aslında kıyafetini kötü bulmadım ama o saçlar beni sıktı. Sevemiyorum bir türlü yana atılmış modelleri. 

Ellie Kemper; The Office'in tatlı sekreterinin kıyafetini şaka maka çok beğendim. Rengi, modeli çok yakışmış ama ah o saçlar, ah! Hem güzel yüzünü kapatmış, hem de kıyafete uymamış hiç. 

Rose Byrne; hakkında konuşmak dahi istemiyorum aslında, bile isteye bu kadar kötü gelmiş gidi duruyor. Yani Bugün Ne Giysem'de bile daha iyilerini gördüm, o kadar söyleyeyim gerisini sen anla, Rose

Melissa McCarthy; "Vücuduna uygun giyinmiş" dedi herkes. Demek ki gerçekten modadan çakmıyorum hiç. Bana tam tersi fazlalıklarını ortaya çıkarmış gibi geldi. Daha farklı bir elbiseyle daha zayıf görünebilirdi. Renk bile demiyorum bakın, çünkü Octavia Spencer (aşağıda, son kare) beyaz giymesine rağmen oldukça zarif görünüyordu.

Milla Jovovich'in ilk kırmızı halı deneyimiymiş bu. Sanki daha önce gördüm gibi hatırlıyorum, başka törenlerdi demek onlar. Neyse, çok zarif, çok şık. Trend olan kutu çantası, saçı, makyajı.... Başarılı. 

Berenice Bejo; elbisenin kumaşını hiç sevemedim. Burma boncukları dikip dikip kumaş yapmışlar gibi geldi. Kim bilir kaç paradır o elbise, orası ayrı. Rengi de soluk geldi bana. Bir-iki ton koyusu tenine daha iyi gidermiş sanki.
Shailene Woodley; 1991 doğumlu kızımız. Peki ya bu kıyafet nedir?! Elbisenin modeli, rengi, dikişleri inanılmaz güzel. Vücuduna da çok güzel oturuyor. Ama Oscar değil de, daha farklı törenler için uygun olabilirmiş gibi. 
Rooney Mara; o filmdeki (the girl with the dragon tattoo) kadının bu kadın olduğuna inanmak gerçekten zor. Elbisedeki göğüs işlemeleri, kuyruğu çok şık. Kızımız da kendisine yakışan saç ve makyajla olayı bitirmiş. Ama nerede çanta, hm? İvana Sert olsa, "Bizımle deyılsıın" derdi sana. 

Octavia Spencer; kilosuna göre muhteşem giyinenlerden biri işte! En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Oscarı'nı da kaptı. Çok iyi, çok. Kilolu olup beyaz giymekten kaçınanlara örnek olsun.


Penelope Cruz; beğenmedim. Bu kadar net. Memelerini sıkıştırdığı kıyafetten iyi gerçi ama biraz eski ve soluk kaçmış bence. Gelinlik bozması gibi duruyor. Sanki kumaş boyasına batırmışlar da... Abartmış olabilirim biraz. Ama sevmiyorum bu rengi. Net değil. 

Jessica Chastain; görür görmez Alexander Mcqueen  giydiğini anlıyorsunuz. Ama ruh yok anacım, ruh yok! Böyle mi giyilir bu? Kıyafeti biraz daha karanlık yapacak, biraz daha vurucu yapacak takıların nerede? Peki ya çantan? Yazık etmişsin caaanım elbiseye. 

Natalie Portman; bana şaka gibi gelen kıyafetlerden biri de buydu. Başka biri giyse umrumda olmazdı da, sen de mi Natalie?! Elbisenin, astarı görünen eteklerine bakmak istemiyorum ama gözüm kayıyor. Bir tek rengi çok yakışmış ve çanta seçimi. Kolye falan alakasız hep. Sanki mezuniyet törenine gidiyor. 

Viola Davis, en merak edilen isimlerden biriydi ve gele gele böyle bir elbiseyle geldi. Bir mezuniyet kıyafeti daha.  Renk seçimini doğru buldum ama elbisenin etekleriyle ve üst kısmıyla uğraşıp, orta kısmı yetiştirememişler gibi duruyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder