<center>Bloglovin'de Olmak Ya Da Olmamak</center>-Fiskos Arası...

16 Şubat 2012

Bloglovin'de Olmak Ya Da Olmamak




Sevgili Blogger kafayı yediğinden ve izleme listemi onca uğraşmama rağmen bana göstermediğinden beri çıldırmış durumdaydım -yaklaşık 28 saate tekabül ediyor- . Fakat çok önceden zevkle takip ettiğim yeni takipçim sayesinde, Bloglovin'i tanıdım ve benim gibi bilmeyenler için bir post yazmak gerek diye düşündüm.

Gerisini kendisi anlatsın, hazır harika bir post varken kirlilik yaratmayalım.  ;)

2 yorum:

  1. Aslında bu yazımın linkini verecektim ama reklam gibi olur diye çekinmiştim :)
    Şu an bloglovin arayüzü değişse de isimler aynı olduğu için yardımcı olur sanırım.
    Daha çok insana oh dedirtmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. İşin özü anlaşılıyor sonuçta, teşekkürler tekrar :)

    YanıtlaSil