<center>English Home Online Alışveriş!</center>-Fiskos Arası...

10 Şubat 2012

English Home Online Alışveriş!

Uzuuuun zamandır dört gözle beklediğim English Home Online Shop nihayet hizmete girdi. Sitesinde "Online Alışverişimiz yakında başlayacaktır" yazısını gördüğümden beri hergün heyecanla tıklayıp duruyordum. Çok sevinçliyim anlayacağınız.

Şimdilik ürün yelpazesi çok çok geniş değil ama yakında arttıracaklarını duyurdular Facebook sayfalarından. Sabırsızlanıyorum açıkçası.
Bu battaniyelere bayıldım. tek ve çift kişilik seçenekleri mevcut. Tek kişilikleri 39.90 TL, Çift kişilikleri  49.90 TL
Bornoz seçenekleri de mevcut bay ve bayan olarak. Fiyatları 49.90 ile 54.90 TL olarak belirlenmiş.

Basic Havlularına ayrı ayrı bayıldığımı eklemeden geçemeyeceğim. Mor renkli olanı tam benlik. Fiyatları 4.90. Paketin içinde 3 adet havlu var. Son derece makul bir fiyat.

Kargo fiyatı 3.90 TL. Bu da alışveriş için başka bir güzellik.

Bunlar gözüme çarpan birkaç ürün sadece, kendiniz bakın dolaşın, eminim beğeneceğiniz şeyler olacaktır.

2 yorum:

  1. merhaba bloğuma ziyaretin için çok teşekkürler, ben de bu cici bloğu keşfetme şansı buldum :)

    takipteyim tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben de ziyaretin ve güzel sözlerin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil