<center>Klasik Bir Çerçeve Nasıl Düğün Hediyesine Dönüştü?</center>-Fiskos Arası...

2 Temmuz 2012

Klasik Bir Çerçeve Nasıl Düğün Hediyesine Dönüştü?

Sevgili patronum evlendi ve ben haftalar öncesinden "Acaba ne alsam?" telaşına düştüm. Geçtiğimiz haftaya kadar da orijinal bir fikir bulamamıştım ama internette gezinirken aşağıdaki gibi bir çerçeve gördüm ve hemen uyguladım...


Önce Ikea'dan çerçeve aldım, sonra yazıcıdan içindeki metni yazdırdım. Evlilik tarihlerinin üstünde isimleri yazıyor da, fotoğraftan çıkarttım. 

                                                                      
Çerçeve güzel
Verdiği mesaj güzel
Kalıcı bir hediye

E daha ne olsun? :)

Siz ne diyorsunuz; yarın takdim ettiğimde sürpriz bir surat ifadesiyle karşılaşmak istemiyorum da :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder