<center>Bunlar da Benim Kurtarıcılarım!</center>-Fiskos Arası...

9 Temmuz 2012

Bunlar da Benim Kurtarıcılarım!


Hergün kullandığım ürünlerimi paylaşmak istedim.

Sağ baştan sayıyorum öyleyse :)

Lanature Deodorant: Tamamen doğal ürünlerle yapılmış, koku yapmayan, yapışkanlık hissi vermeyen şahane bir ürün. 12-13 lira gibi bir fiyata aldım ve ondan başkasını kullanmayı düşünmüyorum. Meme kanseri çoğunlukla kimyasal ürünler barındıran deodorantlardan meydana geliyor.



Bioderma Sensibio H2O:  Fena bir temizleyici değil. Rimeli temizleme konusunda eksiklikleri olsa da, şimdilik bir ilişkimiz var kendisiyle.

La Roche-Posay Toleriane Ultra: Nemlendirici. Kısa ve öz :) Cildi nemli tutmaksa amaç, evet tutuyor. İğrenç bir kokusu yok ama minicik kutuya o kadar para vermek acı veriyor. Bitince bir daha alır mıyım bilmem

La Roche-Posay Hydraphase Tonique: Bugüne kadar kullandığım hiçbir toniğin ne işe yaradığını anlamadım. Gözenekleri sıkılaştırıyor falan filan deniyor ama insan gözüyle gözlemlenekece bir şey de değil pek galiba. Aksi halde bir yalanın içindeyiz :) Mikro soyucu falan varmış içinde, "Mutlaka kullanılması lazım" denildiği için kullanıyorum.

Avene Creme Solaire SPF 50+ : Felaket bir solaryum maceramdan sonra güneşlenmemeye, hatta güneşten olabildiğince korunmaya and içtim. Bu nedenle evin çeşitli yerlerinde çeşitli güneş kremlerim var. Bu yıl buna sardım. Yağlı ciltler için pek uygun değil, onun dışında güzel bir güneş kremi.

Dentiste Plus White: %100 doğal malzemelerden ürütilmiş bu diş macunu sabah akşam en sevdiğim ve unutmadan kullandığım tek şey. Özel içeriği sayesinde akşam dişleri fırçalayıp yattıktan sonra sabah oluşan o saçma ağız kokusundan da yırtıyorsunuz. Hani sevgilisi olanlar ve kalkıp dişlerini fırçalamadan biraz öpmek isteyenler için ideal. Başak burçları için bu bile zor gerçi :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder