DIY Çalışmaları-Fiskos Arası...

24 Kasım 2013

DIY Çalışmaları

Geçtiğimiz yazın başlarında ilk defa bit pazarına gitmiş ve bir sürü şey alıp dönmüştüm. Çoğu hala elden geçirilmeyi beklese de, yavaş yavaş üzerinde çalıştığım parçalar beni mutlu ediyor. 

Bunlardan iki tanesi dumanı üzerinde, yeni bittiler. Hep İçine çiçek koyabileceğim şirin bir vazom olsun istemiştim. İşte bunu aşağıdaki diy çalışmam sayesinde sağlayacağım. 2 TL'ye aldım ve bej renge boyadım. Ortaya çok mu çok şirin bir şey çıktı.


Bu melekleri ise ne yapacağımı bilmeden aldım. Beyaza boyanmaları gerektiğini daha görür görmez biliyordum ama. Boyama ve vernikleme işlemleri bitti fakat hala ne yapacağıma karar verebilmiş değilim açıkçası. Belki bir çerçevede kullanırım ya da duvara asarım. Gerçekten hiçbir fikrim yok. Belki ilham alabileceğim bir şeyler çıkar karşıma. O zamana kadar kenarda beklemek zorundalar. 
Diğer ganimetleri, elden geçirdikten sonra koyacağım. Yapacak çoook iş ve az boş zaman var. Bakalım ne zaman bitecekler. 

Sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder