Bayram İndirimi-Fiskos Arası...

7 Ağustos 2013

Bayram İndirimi

Kızlar keşke gözeneklerimiz hiç tıkanmasa süper olurdu. Fakat makyaj yapmayan birinin bile sadece beslenmesinden ve hava kirliliğinden ötürü gözeneklerinin tıkanması kaçınılmaz. Ben bu ara Watsons'ta bayram indirimi olduğu için hemen gidip bir kutu "deep cleansing nose pore strips" ürününden aldım. İlk kez burun bandı kullanacak olanlar ya da burun bandından memnun olmayan varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bir kutunun içerisinde 10 adet burun bandı mevcut. Ben duştan sonra hazır gözeneklerim de açılmışken temiz burnuma uyguladım ve mükemmel bir sonuç elde ettim. Burun bölgesi için çok ideal ve bir o kadar da ucuz bu bantları almanızı tavsiye ederim. Fiyatı 5 TL civarındaydı.



"Down Under Natural's" serisinden  "Argan Oil Saç Bakım Serumu", kızlar bu serum bir muhteşem. Daha ilk kullanımımda saçlarımda ipeksi bir yumuşaklık oluştu. Kokusu da bir o kadar hoş. Kullanımı çok kolay, saçınızın uzunluğuna göre bir kaç pompa sıkın, avucunuzun içinde yaydıktan sonra ıslak saçınıza uygulayın. Bu serumun başlıca özelliği yumuşaklık vermesi ve ısıya karşı koruması.
Eğer devamlı saç maşası uygulayan biriyseniz ya da fön çektiriyorsanız size tavsiyem kesinlikle bir pompa sıkıp saçınıza uygulayın öyle yapın saçınızı. Bu serumu uyguladıktan sonra saçınızda kesinlikle yağlı ve ağır bir görüntü oluşmuyor. Aksine, içeriğindeki E Vitamini sayesinde daha canlı bir görüntü oluşuyor. Fiyatı ortalama 20 TL. Ayrıca Watsons'larda kolaylıkla bulabilirsiniz.

"Loreal Triple Active Eyes" kızlar bu ürün 25 yaş civarındaki kişiler için çok uygun. Göz çevremizin kırışmaması için nemlendirici mutlaka kullanmalıyız. 15ml bence sizi uzunca bir süre idare eder. Bu ürünü sabah ve akşam göz çevresine uyguluyorsunuz.
3 etkili günlük bakım etkisi bulunmakta. 24 saat nemlendirme, Pürüzsüzleştirme ve Işıltı verme. Nemlendirme özelliği ciddi anlamda iyi. Şu anki fiyatı 20 TL civarında. Benim fikrim cidden başarılı bir ürün.

"Diadermine crema de dia hidratante" kızlar bu kremi Gratis indiriminden aldım 2 kutusu 16 TL civarındaydı. Kokusu da bir harika. Benim karma bir cildim var ve oradaki yetkili bayan şiddetle tavsiye etti.
Kimi zaman yanaklar aşırı derecede kuruyabiliyor ve bu krem sayesinde bolca neme doyabilir cildiniz. Yağlı bölgelerden ziyade kuru bölgelere uygularsanız daha iyi bir sonuç alacağınızı düşünüyorum.

The Balm markasının ürünleri bilindiği gibi çok hoş tasarımlara sahip ve hepimizi cezbediyor :) Bayram indirimlerinden ötürü Gratis e giderken aklımda sadece The Balm allıklarında birine sahip olmak vardı ve benim tercihim de bu mükemmel ötesi Frat Boy Allık oldu. Resmen aşk yaşıyorum şu anda allığımla.

Rengi harika ne pembe ne şeftali çok tatlı duruyor. Benim allığımın tasarımı Amerikan futbolu temalı :) Allık mıknatıslı kartondan oluştuğu için öyle açılma gibi bir durumu söz konusu olamaz. bana gayet de dayanıklı gözüktüler.Allığın üst kapağında hemen küçük bir ayna var. Çok yoğun sürülmediği takdirde çok doğal duruyor. Hem allık, hem de far olarak kullanılabiliyor ayrıca. Bu allığı uzunca bir süre kullanmak mümkün. Fiyatı 27 TL fakat Gratis'te bayrama özel indirim vardı, %50 indirimle 13,50 TL ye aldım. Güle güle kullanayım :)

Son zamanlarda kırmızı, pembe ve siyah oje hayatımın vazgeçilmezleri arasındaydı. Bir değişiklik yapıp French oje için iki renk oje ve yanında gördüğünüz renkleri aldım. Bu kadar şık duracaklarını tahmin etmemiştim, bayıldım!
Açık renk kahve tonu Golden Rose 119
Koyu renk kahve tonu Golden Rose 110
Diğerlerini zaten biliyorsunuzdur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder